fredag 26. februar 2010

syk i dag....

Da var det konstatert... Influensaen har visst truffet meg.
Etter en veldig slapp dag i går, var jeg hos legen en tur i dag, å ble sykemeldt hele helga. Litt dårlig timet siden jeg egentlig har jobb hele helgen. Så da var det bare å sette seg under pleddet igjen å slappe av...
Siden jeg må være i ro i helga, tenkte jeg at jeg skulle bruke helgen på å blogge litt.
Så dermed fant jeg frem kameraet i og med at den nye tlf min er blitt noe feil med... Men vent nå litt.... Selvfølgelig var kameraet fritt for strøm:( Såååååå typisk... Så da var det bare å finne frem laderen, men selvsagt er den forduftet... Så da har jeg ikke så mye å gjøre enn å bare sitte her å skrive...
Er forresten et nydelig vær ute, så litt synd å bli syk nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar