torsdag 26. august 2010

Endelig

Da var sommerferien over for denne gang. Det har vært godt med litt tid borte fra alt mas å kjas, og endelig har jeg fått tid til å ta noen flotte bilder av nyinvesteringene jeg har gjort i løpet av sommeren.

Vi har vært på ferie i sverige, så jeg har vært en del på loppis, som svenskene så fint kaller loppemarked. Utrolig hvor mye fint man kan finne på slike steder. Jeg tror jeg samt har fått dilla på gamle sølvting og ikke minst gamle ting.


Her er da ny sofaen min. Den er bare helt fantastisk å sitte i på sene kvelder med en kopp te, og ikke minst et interiørblad så klart! Putetrekkene kjøpte jeg i sverige på en søt liten interiørbutikk.


Jeg fant også 4 slike fat med forskjellige slott på. Motivene er faktisk fra en gang på 1800-tallet, og fatene er veldig gamle. De var litt dyre, men jeg måtte bare ha dem, så nå mangler jeg bare tallerkenhylle. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en tallerkenhylle med plass til 4 fat? Gjerne sånn lang hylle. Skrik ut hvis du vet!


Slik ble det da seende ut på spisebordet mitt.


Sist men ikke minst fant jeg disse lampeskjermene på loppis i sverige. 2 stk for 25kr hver! De står skikkelig i stil med interiøret mitt. Passet perfekt inn med det blå blomstrete mønstret og de søte små blå blonderkantene. Jeg ELSKER Sverige!



post signature

1 kommentar:

  1. Så fint!:D Har jo sett det in real life da,men fremdeles fint!:) De lampene jo helt himmelsk!:)

    SvarSlett