tirsdag 30. mars 2010

påske stemning


Da var påsken her. Solen skinner ute og sneen smelter sakte men sikkert...
Sitter her å lengter etter våren her, å spesielt sommer og sol, men enn så lenge får man nøye seg med at det er påske, og at det er blitt litt varmere ute.

Har pyntet litt til påske.... Er egentlig ikke så veldig glad i fargen gul, men tror jeg har funnet en fin gul nyanse som kan brukes... Duken på bildet ovenfor er fra Green Gate serien, og er faktisk litt søt med de små hvite prikkene... Synes liksom det gjør gulfargen litt mere dus:)

Disse perleblomstene har jeg lenge hvert på utkikk etter, å endelig fant jeg de:) de er bare heeeelt nydelig. Hvis det ikke er vår ute, får man heller ta med litt vår inn...



Kjæresten min hadde vært så snill her en dag å kom hjem med kjempefine lyserosa tulipaner, også en av mine favoritter:) Snille snille mannen min:)

post signature

1 kommentar:

  1. Jeg er heller ikke så glad i gult,men har fått inn noen gule blomster;)
    Så skjønne tulipaner du har fått:)
    Ha en fin kveld videre=0)

    SvarSlett