søndag 7. mars 2010

Søndagskos...





Ei stund siden sist jeg var her inne nå... Har vært syk den siste uken, influensa, med rennende nese og halsebetennelse. Men nå er jeg mye bedre.


Lillesøsteren min som er 14år yngre enn meg har hatt vinterferie denne uka fra skolen, hun har da vært hos besteforeldrene våre, og da hun kom hjem hadde hun kjøpt gave til meg, denne nydelige engelen på bildet. Verdens beste lillesøster som bestandig tenker på storesøsteren sin uansett hvor hun er.
Ellers har helgen vært veldig stille og rolig. Biff med hjemmelaget potetgrateng og levende lys til middag i dag, helt fantastisk godt, manglet bare rødvin til...


Endelig funnet laderen til kameraet mitt, så nå har jeg endelig fått tatt litt nye bilder til bloggen min. Skal få lagt litt ut etterhvert...


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar